HALLO MAGGY en JASPER
Een reactie op jullie problemen, het is zeer herkenbaar en het leeft onder de Qkoortspatienten, Wij dat zijn mijn vrouw CATRIEN en ik zijn sinds begin 2008 besmet met de bakterie, de hele cyclus van onderzoeken hebben wij doorlopen we zijn met de laatste loodjes bezig van het onderzoek in de RADBOUT nog 6 weken antibiotica slikken en dan zit het erop,in het afgelopen halfjaar zijn de klachten op en neer gegaan, er zijn er zelfs bijgekomen, de bijverschijnselen van de antibiotica en of placebo , HIELSPOOR, HAARUITVAL GRIEPVERSCHIJNSELEN, De hartklachten die ik al sinds het begin van de Qkoorts had zijn vorige week verergerd .Na een bezoek aan de cardioloog met scan en holter moet ik medicijnen slikken voor mijn hart, Door dit alles heb ik de hoop opgegeven dat de methode van het wetenschappelijke onderzoek voor mij niet werkt. De COGNITIEVE therapie heb ik ook gevolgd voor 18 weken op DEKKERSWALD in NIJMEGEN vorig jaar. Volgens mijn begeleiders kon ik meteen daarna weer aan de slag, waar mijn baas bijzat. Op mijn vraag wat moet ik met mijn klachten die ik nog steeds heb, net als in het begin. werdt het probleem bij mij neer gelegd, je moet er mee leren leven.
Aangezien in onze lichamen nog steeds reststoffen aanwezig zijn , dit is in Nijmegen grondig onderzocht met DNA onderzoek door dr.DELSING , aangezien wij een echtpaar zijn met de Qkoorts, hadden wij ons op verzoek beschikbaar gesteld voor de wetenschap [ bij leven ] zodoende weten wij dat als je over een vermoeidheids drempel gaat, komen de klachten vanwege de reststoffen in je bloed weer terug. De uitslagen van de wetenschappelijke onderzoeken die nu lopen worden pas in 2014 bekent, dat houd voor ons in dat dan alle langdurige patienten met chronischevermoeidheidssyndroom, nog steeds hun klachten hebben met alle gevolgen, sociale isolement financiele problemen en uitzichtloze toekomst. Omdat de medici nog steeds niet weten wat ze er mee aanmoeten met de medicijnen die we tot onze beschikking hebben.Zelfs Den HAAG denkt dat de Qkoorts al uitgestoven is volgens de media nu de patienten nog, Ik blijf zoeken naar een oplossing om beter te worden.
RON van den DIKKENBERG