Forum

Group logo of Noord-Brabant

Noord-Brabant

Publieke groep

Voor iedereen die zich betrokken voelt bij zorg en welzijn in Noord-Brabant

Forum

Post 1 tot 2 (2 totale aantal posts) 
  • Profile picture of maria-peters maria-peters - 2 jaren geleden geleden.

U vraagt of er mensen zijn met negatieve ervaringen in de thuiszorg ,ik werk in de thuiszorg als HVZ en heb menigmaal gezien dat de verpleging bij een DEMENTE MEVR te weinig tijd kreeg om de mevr op haar gemak te stellen en teveel wisselende zusters zoals zei ze noemden binnenkreeg ook voor men. was dit vreselijk storend wat hij ook meerdere malen aangaf maar men kon dit niet veranderen.

• Profile picture of - 1 jaar, 11 maanden geleden geleden.

Hallo Maria, hier dan wel een zéér late reactie. Waar het mij om ging is in hoofdzaak verpleging en PV aan huis.Dit is sinds Jan.2007. In het begin ging alles perfect, altijd op tijd enz. Later kwam daar de klad in. Onregelmatige tijden, haast,haast en nog eens haast met gevolg meer foutjes en fouten. Daarna gedeeltelijke overheveling naar een ander team voor PV. Gevolg zorg aan huis door 2 teams met een slechte onderlinge communicatie. Het negeren van uitvoeringsverzoek van behandelend arts/professor maar werken volgens eigen inzicht enz!
    Mijn vraag is dus wie heeft er óók dergelijke ervaringen. Overigens wat is HVZ ?

Post 1 tot 2 (2 totale aantal posts)